Not So Fast!
S1, A5: Nästan halvvägs genom den tio dagar långa inlåsningen, och handskarna är av. Nya strategier finns i överflöd, eftersom spelet fortsätter att leverera överraskningar. Gåvor som fortsätter att ge.