Agents of S.H.I.E.L.D. Nya given
S7, A1: Coulson och S.H.I.E.L.D:s agenter kastas tillbaka i tiden och fastnar i New York City, 1931. Med en ny Zephyr som är redo att hoppa genom tiden, måste teamet ta reda på vad som hände. Om de misslyckas, skulle det betyda katastrof för dåtiden, nutiden och framtiden.