Oh, Mandy
S2, A8: En tjej som kanske ska få rollen som "Aquagirl" avslöjar en hemlighet från Vince förflutna som förolämpar Eric. Ari blir borttagen från en viktig lista, och Drama och Turtle försöker njuta av sitt tillfälliga boende.