Sleepy Hollow Omättlig
S4, A10: Diana bestämmer att gruppen måste stoppa Dreyfuss till varje pris när en av hennes mentorer blir angripen. Dreyfuss och Jobe fortskrider med sitt projekt som kan innebära slutet för vittnena.