On Your Way Down
S2, A3: LaDonna konfronterar den växande brottsligheten. Sofia kanaliserar sin fars YouTube-utbrott. Toni tar sig an Abreu-fallet. Janette och Albert ansöker om Road Home-pengar. Sonny undviker med nöd och näppe att bli gripen.