Entourage One Day in the Valley
S3, A2: Vince heta planer för efter "Aquaman"-premiären gör Drama alldeles till sig. En rad strömavbrott hotar "Aquaman"s chanser av att slå "Spiderman", och killarna fastnar i the Valley. Ari förhandlar om sitt ansvar med Mrs Ari.