Öppet hus
S3, A3: Farorna ökar för Elizabeth och Philip när de närmar sig den inre cirkeln av C.I.A. Afghan Group. Stan övervakar Zinaida. Agent Aderholt utmanar agent Gaad på en avgörande manöver. Arkady ger Oleg och Tatiana i uppdrag att samla in högt klassad information. Martha föreslår Clark en livsstilsförändring.