Arkiv X Orison
S7, A7: Pastor Orison hoppas kunna rädda Donnie Pfasters själ genom att hjälpa honom bryta sig ut från fängelset, men Pfaster vill bara ha kvinnan som en gång flydde från honom – Scully.