Angel Orpheus
S4, A15: När Willow ger sig i kast med att återställa Angels själ stöter hon på oväntat motstånd från en mystisk källa. Faiths strategi för att stoppa Angelus får en oväntad sidoeffekt när de båda upplever en syn där de blickar tillbaka på Angels goda gärningar i det förflutna.