Oscar, Meyer, Wiener
S1, A10: Licalsi följer inte Kellys råd och avslöjar att hon utpressas av maffian. Kelly och Sipowicz utreder det brutala rånmordet på en rik familj, och jobbar med en pantbank för att få tillbaka en stulen Oscarstatyett.