S4, A8: Boyd (Walton Goggins) utnyttjar Detroit-maffians dödskontrakt avseende Drew Thompson mot sina egna fiender. Raylans (Timothy Olyphant) jakt på den försvunne knarkkuriren leder till att han förhör den fängslade före detta sheriffen.