S2, A8: Sydney, Jack och Irina måste lägga sina meningsskiljaktigheter åt sidan och låtsas vara en kärleksfull familj för att kunna stjäla sex kärnstridsspetsar från en fientlig nation. Under tiden berättar Sloane för den misstänksamma personalen att mr Sark kommer att jobba med SD-6; Vaughn kan bli tvungen att sparka Will från uppdraget med att göra research på CIA; och Sloane kontaktas av en okänd grupp som hävdar att Emily fortfarande lever.