S4, A13: I den här explosiva säsongsfinalen av The Americans tävlar Philip och Elizabeth med höga insatser mot FBI för att hämta ett farligt paket. Hinner de fram i tid? Och kommer Paige att följa i sina föräldrars fotspår?