Personal Foul
S1, A6: Kelly tvingas anhålla en nära vän efter att ett slagsmål på en basketplan gör att en annan vän avlider. Samtidigt blir Sipowicz misstänksam när han utreder en skjutning där frun dödas och maken överlever.