S2, A13: Sydney och Jack konfronteras av den nya chefen för SD-6 (Rutger Hauer) som har ersatt den försvunne Sloane, och ingen vet var han befinner sig eller vad han har för intentioner. Under tiden börjar det slå gnistor mellan Francie och Will.