Phil's Phaves
S2, A13: Louis upptäcker att restaurangen har fått ett dåligt betyg på en recensionshemsida. Samtidigt är Eddie stressad över att ringa sin flickvän, Alison, så han bestämmer sig för att spela in ett mix-tape till henne istället. Eddies problem växer när en annan tjej får kasetten av misstag.