Entourage Pie
S5, A9: Under inspelningen av Smokejumpers får Vince handskas med sina egna nerver och den läskiga motspelaren Jason Patric. Ari äter lunch med en gammal vän och mentor, Andrew Klein, som behöver hans hjälp.