Bosch Pillerlangare
S5, A2: Bosch och Edgar avslöjar fler detaljer om apoteksmordet och opiatoperationen, medan inspektör Robertson arbetar med ett dubbelmord. Dödsbäddsbekännelsen som är kärnan i Borders överklagan för frigivning tvingar Bosch att ta hjälp av en gammal motståndare. J. Edgar försöker övertyga en gammal informatör att samarbeta i en utredning.