Robot Chicken Poisoned by Relatives
S6, A4: Sanningen bakom Osama Bin Ladens död enligt Robot Chicken. Shirt Tales far upp i skyn under andra världskriget. King Don styr med järnhand och krämig läckerhet. Vi ser vad som händer när seriefigurer tävlar i The Fattest Fat Loser!