Pop-up The Good Wife
S5, A9: Alicia försöker hålla en webbplats ansvarig när användarna anklagar hennes klient, en professor, för att vara kopplad till inhemsk terrorism. Under tiden går Will emot Dianes önskemål när han anställer Damian Boyle, en oförutsägbar advokat med kopplingar till organiserad brottslighet, som omedelbart sätter sig in i Alicias fall. Eli och Jackie blir osams över en hemlighet om Florrickfamiljen.