S3, A18: Mandy ska presentera sina egendesignade kläder på en modevisning för studenter och ber Eve att hoppa in som modell. Efter visningen är familjen Baxter otroligt stolta över Mandys succé, tills hon berättar att hon tänker hoppa av skolan och använda pengarna som Mike och Vanessa har lagt undan till college för att tillverka och sälja sina egna designer.