Treme Promised Land
S3, A7: Det är Mardi Gras. Toni hittar domare Gatling på Galatoire's. Janette ber Emeril Lagasse om råd och lagar crayfish etouffée med Al Roker. Sonny sköter sig. Nelson kallpratar och Annie spelar med Neville Brothers på Washington D.C. Mardi Gras-balen.