Purging and Cleansing
S3, A9: När Mary Jane gör sig redo att återvända till TalkBack vill hon rensa upp sin tillvaro i hopp om att få ordning på ekonomin och ta tillbaka sin röst som journalist men hålls tillbaka av att Cece utpressar henne.