Quadriplegia and Quality Time
S1, A7: Medan Rosewood vittnar för åklagaren under en mordrättegång, spelar han ett avancerat spel med det sakkunniga vittnet från försvare, hans egen pappa. Donna och Beaumont Sr ger ett oväntat tillkännagivande, vilket får oförutsedda följder.