The Blacklist Quon Zhang
S2, A20: Efter att Fulcrum-informationen har avkodats, är Red fast besluten att stoppa det förestående hotet. Under tiden upptäcker uppdragsstyrkan att liken efter kinesiska-amerikanska kvinnor smugglas ut ur landet under falska identiteter. Liz fortsätter att söka efter svar om sitt förflutna efter att ha upptäckt en bild gömd i Reds hemliga lägenhet.