S5, A18: Louis gör sitt bästa för att övertyga Jessica om att gå i förtidspension, men hon vägrar lyssna på det örat. När Eddie försöker bli en bättre människa för att vinna tillbaka Tina slutar det hela med att han söker ledtrådar genom att se på hennes favoritprogram, Sex and the City.