The Wire Reformation
S3, A10: Brother Mouzone återvänder till Baltimore för att hämnas och söker vitt och brett efter Omar, som har egna planer på vedergällning. Colvin får tyst på en reporter som frågar om Amsterdam, och Burrell har nyheter åt rådhuset.