Alias Reprisal
S5, A16: Sloana tar Marshall och Rachel gisslan för att få reda på den sista ledtråden till Rambaldi samtidigt som Sydney och Vaughn försöker stoppa honom. Tom och Dixon uptäcker en bomb under APO:s högkvarter.