Justified Restitution
S5, A13: Medan Raylan splittrar Crowe-familjen för att ställa Darryl Jr. inför rätta, ställs Boyd mot en drogkartells lönnmördare. Ava konfronterar sina fiender när hon letar efter en väg ut ur fängelset.