Justified Revolvermannen
S3, A1: Den federale sheriffen Raylan (Timothy Olyphant) återhämtar sig efter skadorna han ådrog sig i samband med Mags Bennetts död. Han vill hitta pengarna och knarket som försvann i kölvattnet av Bennett-familjens undergång. Boyd Crowder (Walton Goggins) försöker att sälja det han lyckats rädda på den kriminella familjens marijuanafarm och planerar hämnd på fängslade Dickie Bennett.