Boston Legal Röksignaler
S5, A1: Bethany Horowitz ber Alan om hjälp i ett fall mot ett stort tobaksbolag. Men när det visar sig att försvarets advokat är en gammal flamma till Alan blir han orolig att han ska bli distraherad. Denny oroar sig för sina prestationer i sängkammaren.