Transparent Rosa Tvättmaskin
S4, A3: Sarah försöker sig på ett nytt sätt att vara förälder och blir chockad över att det fungerar. Josh återkopplar med dr Steve när det uppstår spänningar hemma med Shelly. Alis nyfikenhet väcks av en fängslande vän och hon reser till Palestina. Maura upptäcker något om sin familjs historia som är livsomvälvande.