S4, A11: Tjejerna i glee-kören anordnar en dans på McKinley High där det är upp till tjejerna att själva bjuda sin partner. Det resulterar i oväntade parkonstellationer bland New Directions medlemmar. Sam blir övertygad om att The Warblers fuskade i den tidigare tävlingen. Han tar sig an uppdraget att bevisa det. Kurt försöker hitta sin plats på NYADA. Musiknumren inkluderar "Tell Him", "I Don't Know How To Love Him", "Baby Got Back", "No Scrubs", "Locked Out Of Heaven" och "I Only Have Eyes For You".