S2, A3: En flicka hittas död under Fleet Week. Frosts pappa (ERNIE HUDSON - Oz), en marinamiral, anländer, och orsakar spänningar. Maura går på dejt med Angelas mekaniker (MATTHEW DEL NEGRO).