Treme Saints
S3, A2: Antoines elever visar intresse. Annies demo gör succé. Sonny och Linh får inte till en dejt. LP Everetts nya fall är glödhett. LaDonna flyttar ut. Hidalgo hittar en ny infallsvinkel. Janette vacklar. Albert får veta att han har KOL.