Sandra's Wedding
S5, A14: Sandra och Jerry ska gifta sig; när Jonah försöker hjälpa catering-personalen och Dinas besatthet av säkerhet hotar att sabba det, måste Amy se till att Sandras stora dag inte förstörs.