Rosewood Säsongsavslutning - Blistering Heat & Brotherly Love
S2, A22: Rosewood, Villa, Slade och Hornstock arbetar tillsammans för att sätta dit ett gäng tjuvar. Rosewood bestämmer sig för att en av grupperna ska starta upp ett nytt Magic City Lab på västkusten.