Fresh Off The Boat Säsongsavslutning - King of The North
S4, A19: När Honey berättar för Jessica att hon vill åka på en avkopplande semester lurar Jessica sin gravida vän till att åka till Main för att träffa Stephen King, så att hon kan få bra PR för sin bok.