Blue Bloods School of Hard Knocks
S8, A14: Danny och Baez försöker stoppa gängvåldet på ett gymnasium men deras arbete försvåras av skolans rektor som tar lagen i egna händer. Erin försöker hjälpa en vän som är inblandad i en illegal spelring.