Prison Break Scylla
S4, A1: Michael får otroliga nyheter i Los Angeles när han söker hämnd mot Whistler och Gretchen för Saras död. Mahone lider en förödande förlust. Michael och Lincoln återförenas med gänget och får ett erbjudande de inte kan avvisa.