Entourage Seth Green Day
S5, A10: Erics nya klient Charlie får klartecken för sitt pilotmanus, men studion vill att Seth Green ska spela huvudrollen. Vince konfronterar Smokejumpers krävande regissör Verner som säger åt Vince att jobba på sina dåliga vanor.