Counterpart Shaking the Tree
S1, A5: Genom att låtsas vara Prime får Howard en inblick i livet på andra sidan vilket får honom att ifrågasätta sitt eget. Sökandet efter en spion inom OI avslöjar nya detaljer om säkerhetsbrottet.