Counterpart
The Crossing
FN-byråkraten Howard Silk upptäcker att han har en dubbelgångare i en parallell dimension som kommer vända upp och ner på hans liv.
Genom att låtsas vara Prime får Howard en inblick i livet på andra sidan vilket får honom att ifrågasätta sitt eget. Sökandet efter en spion inom OI avslöjar nya detaljer om säkerhetsbrottet.
Medan Baldwin konfronterar Clare med ett krav om att hon ska hålla deras överenskommelse, leder Primes spionageutredning till en oväntad misstänkt inom OI.