Treme Shallow Water, Oh Mama
S1, A6: Toni letar reda på en före detta polis i sin jakt efter ledtrådar om Daymo. Delmond åker på turné medan Antoine sliter hund. Janette funderar på att ge upp, och Albert är besviken på bristen på bostäder åt stammen.