New Girl Shark
S4, A12: Efter att Winston tar examen från polisakademin börjar Nick och Coach oroa sig för hans säkerhet. Jess tar hjälp av Schmidt för att övertala kommunfullmäktige att stoppa byggnadsarbetet som pågår utanför lägenheten om nätterna.