S5, A3: Bosch utreder nya bevis som kan häva Borders dom, men han är fortsatt övertygad om att de låst in rätt man. Kommissarie Billets tvingas ta hand om Crate och Barrels inblandning i en bilolycka vid apoteksbrottsplatsen. Bosch och Edgar spårar pillerfabriken till en oväntad destination samtidigt som Edgar får chockerande nyheter om Gary Wise.