Slutspel
S20, A24: När en tonåring hittas död i Hudsonfloden misstänker kommissarie Benson (Mariska Hargitay) att Rob Miller (gästskådespelare Titus Welliver) ligger bakom det mystiska dödsfallet, men kan inte bevisa det.