Bones Smärtan i hjärtat
S3, A15: När ett käkben från en människa dyker upp på Jeffersonian inser Brennan och teamet fort att seriemördaren Gormogon slagit till igen. Efter en dramatisk explosion i labbet skickas Zack till sjukhuset och det uppdagas att Gormogons silverskelett försvunnit från källarvalvet. Alla anställda på Jeffersonian är misstänkta, med den verkliga möjligheten att en av deras egna kan arbeta som lärling för...