Alias Snowman
S1, A19: Vaughn bekräftar att K-Directorate har anlitat en känd lönnmördare, som kallas "The Snowman" för att han brukar använda en ishacka som vapen, för att han ska mörda Khasinau. Under tiden börjar det slå gnistor mellan Sydney och Noah (Peter Berg, "Chicago Hope"), medan Jack blir besvärad av nya avslöjanden om Sydneys mamma.