Prison Break Sona
S2, A22: Michael strider mot klockan för att rädda Lincoln och för att övervinna Mahone. Sucre riskerar sitt liv för att rädda en försvunnen Maricruz. Kellerman vittnesmål på Saras rättegång bevisar sig vara dödlig. T-Bag och Bellick befinner sig vid en panamansk flod.